Region/delstatsval?

Jag känner mig kluven eftersom jag har ingen aning om jag ska våga välja regions eller delstatsval. En stor del av mig vill hamna i New England samtidigt som en annan del vill hamna i centrala USA.

Jag mejlade Pierre för några dagar sen och fick då en bild på vilka regioner som är möjliga att välja:


Jag är iallafall klar med mitt personliga brev, så nu fattas endast läkarundersökningen och fotokollaget innan jag kan skicka in papprerna. Min deadline är 1 December och förhoppningsvis hinner jag bli klar innan.

/Anna

1 Comment:

  1. Anonym said...
    Hejsan! Fan vilket tur att jag hittade den här bloggen! Du har ju skrivit hur mycket användbart som helst! Jag är 17 år (går i 2an), och funderar också på att åka till USA 08/09. Men jag tycker det är skitsvårt att välja organisation. Och vet du varför de har så olika priser för USA? t.ex. att exploricas kostar 46 000, men EFs kostar väl typ 20 000 mer... Men fortsätt blogga här, I like!

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.