Bilder från Lennox!

Tänkte att det kan vara kul att göra min blogg mer innehållsrik på bilder, så därför lägger jag upp lite foton som har koppling till Lennox och min framtida skola! En annan sak som jag grubblat över är om jag ska ha kvar min resedagbok på resedagboken.se och isåfall endast koncentrera mitt skrivande hit - eller om jag ska fortsätta att föra en liten dagbok på båda ställena, vad tycker ni?

The Fighting O's Mascot, som representerar Lennix High Schools Track and Field team!

De kända vattenfallen i Sioux Falls!

Vattenparken i Lennox!

Lennox Parade, 4:e Juli!

LHS (Lennox High School), byggnaden förnyades år 2006!

6 Comments:

  1. Anonym said...
    Jag tycker att du ska lämna kvar här :)
    . said...
    Jag funderar starkt på att göra det :)
    Anonym said...
    Åh, vad fint och harmoniskt det ser ut! Jag önskar dig verkligen all lycka när du åker på ditt år! Själv har det varit min allra högsta dröm, men jag har insett att det aldrig kommer att gå. Vissa har helt enkelt inte råd...
    Men, livet går vidare!

    Jag ville bara säga att jag verkligen hoppas att du får det totalt underbart där borta!

    Och, jag tycker också att du ska lämna kvar här. :)

    // Emma
    . said...
    Emma, om ett High School Year är din dröm så bör du inte ge upp den i första taget! Det finns en hel drös med stipendier att ansöka och ifall du väljer att åka inom Europa behåller du ditt studiebidrag!
    Anonym said...
    Jo, jag vet att det finns massor av stipendier osv.. Men, det räcker inte till. USA är ju min dröm, och det kostar helt enkelt för mycket för min familj att klara av. Nu i höst är också sista året för mig att ansöka,och jag hinner inte spara särskilt mycket tills dess..
    Anonym said...
    Jag tänker bara ha min blogg som resedagbok, det känns nästan lite jobbigt att ha två.. ;)

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.