Inte långt kvar nu!

Jag har räknat ut att det endast är 21 skoldagar kvar och antaligen kommer det gå jättesnabbt nu när allt flyter på! Nästa vecka ska jag på Exploricas informationsmöte i Göteborg som håller på mellan 11.00-17.30, hjälp! Visserligen finns det en rast intryckt imellan SLEP-testet och själva informationsmötet, vilket kanske är tur. Jag uppdaterar senare efter mötet för att ge bättre detaljer!

Någon som börjar bli nervös än? Det är bara 94 dagar kvar tills jag stiger på flyget mot New York! Ska bli så grymt kul att få utforska staden tillsammans med andra Explorica studenter. Förhoppningsvis så ska vi även besöka Six Flags i New Jersey, där det bland annat finns sjukt roliga bergochdalbanor.

Ifall ni har några frågor angående allt som rör ett High School year så är det bara att kommentera! Tjohej, nu så ska jag ut i solen och njuta av mitt MVG på det nationella proven i Engelska A!


3 Comments:

  1. Anonym said...
    ANNA!! Det går ingen avgång till USA 12 aug! bara 7:e och 16:e!! när åker du? vi kanske åker tillsammans after all :D
    Anonym said...
    hoppas hoppas!
    Anonym said...
    Jag ska på informationsmöte nu på söndag:) Långt men kul ändå:)

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.