USA-drömmar

Det har gått alldeles får långt tid sedan jag befann mig på amerikansk mark och fick krama om mina fina vänner som just nu lever livet på collage runt om i USA. Kan ju lugnt konstatera att det inte går en vecka utan att jag tänker på mitt high school year i Lennox, South Dakota, och jag kan inte låta bli att längta tillbaka så jag nästan spricker. Mikayla, en utav mina bästa vänner, har precis gift sig med min andra vän Jettery, och jag minns så väl när de träffades för första gången och fick höra Mikaylas roliga historier om deras åtskilliga dejter. Tycker minst sagt att det är häftigt att det blev de två tillslut!

Kan inte låta bli att tycka att det är extremt roligt att denna bloggen fortfarande får många besökare, även om det var ett tag sen jag var i USA. Detta var ett utav mina stora äventyr, och nu tass jag mer lite nyare och kanske inte riktigt lika exotiska med att läsa till läkare i Göteborg. I höst blir det dock lite andra planer, då jag ska läsa spanska i Barcelona och om ni vill följa mig där så hänvisar jag så länge till entanglement.blogg.se!

Miss you guys!


0 Comments:

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.