Idag hämtade jag läkarundersöknings-papprerna och nu är mina ansökningshandlingar så gott som klara! Imorgon ska jag in till posten för att väga brevet och sedan skicka iväg det så att det kommer till Explorica på tisdag. Jag känner mig extremt lättad att allt är över - det var minst 1 kg papper att fylla i och hela perioden tog ca 2 ½ månad. Självklart kunda jag gjort det hela snabbare - men skolan tog upp mycket av min fritid (vilket den för övrigt fortfarande gör).

Sen så är det bara att vänta till våren, då jag möjligtvis kanske får en värdfamilj! Jag ska dock inte ha för höga förväntningar, men hoppas kan man alltid!

2 Comments:

  1. Anonym said...
    Hej gud vad kul de låter! Jag har också bilvigt antagen men jag ska åka om ett år och ett halvt år och jag kan knappt vänta!
    Anonym said...
    Hej anna, jag funderar också på att åka iväg och går också natur. Jag undrar vilka ämnen du läser nu när du är i väg? Något som lönar sig sen? Eller bara för skojs skull? /Louise

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.