7 months to go!

Nu är 2008 här, vilket innebär att det är runt 7 månader kvar tills min avfärd mot New York! Min längtan av att åka till USA har aldrig vart så sprudlande som nu, jag sitter fastklistrad framför resedagböcker och vid utbytesstudent.se..

Jag har sett att flera andra blivande utbytesstudenter läser min blogg och för er som undrar något så kan ni antingen lägga till mig på msn: anniis@msn.com , melja: anna.nystrom91@hotmail.com eller helt enkelt skriva en fråga som en kommentar! Jag ska göra mitt bästa för att ge så bra svar som möjligt.

/ Anna!

4 Comments:

  1. Anonym said...
    hej! I messed up så läs min kommentar ipå nått inlägg i juni. kram
    Anonym said...
    hey!
    såg att du också ska till usa snart.. själv är jag redan här. du har ingen aning om vad som väntar dig! det går inte att föreställa sig hur det kommer bli. men det är sjukt underbart! fast sen kommer det ju vissa dagar... men dåliga dagar existerar ju världen över!
    hoppas du får det bra iaf, om några månder är ju mitt år över :O
    Anonym said...
    tror att det ar ungefar samma hur manga dagar man far vara borta fran skolan overallt... har ingen aning fast sen ar det ju lite skumt for ar man 16 ar sa har man inte skolplikt langre... har inte sa bra koll pa det har, far ta reda pa det!!
    Anonym said...
    Heej!

    Såg din blogg på utbytesstudent.se och har kollat igenom den nu. Shit , vad mycket bra saker du har skrivit som man kan ta hjälp av. Jag vill nämligen åka till USA 09/10 och jag var bara tvungen att säga att jag verkligen fick hjälp av dina tidigare inlägg, speciellt med listan på stipendier, för jag har haft svårt att hitta några. Ska bara lyckas övertyga mina föräldrar att låta mig åka..

    Så tack :)

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.