Efter att jag studerat skolans Student Handbook flera gånger om, trots att häftet är minst 20 sidor långt så har jag redan börjat sätta mig in i skolans regler och G.P.A. (grade point average). De regler jag måste rätta mig efter gäller som väntat klädseln: "students attending LHS will not be allowed to wear any article of clothing which conveys any message of profanity, drugs, tobacco or alcohol, are sexually suggestive, display racial slurs, are gang related, or depict acts of violence". Jag kommer med andra ord inte ha några som helst problem att rätta mig efter de reglerna! Puh!

Genom att jag studerat Lennox High School's hemsida så har jag även lyckats hitta deras maskot och slagord: Lennox High School, home of the Orioles! Orioles är vävarstare (gylling) på svenska, en fågelart som jag aldrig
hart hört talas om. Visserligen är mitt intresse för fåglar begränsat, vilket kanske förklarar saken?

Nu så ska jag iväg och träna med Amanda, duktiga oss :)


Sioux Falls!!


3 Comments:

  1. Anonym said...
    jag ska också åka med explorica!! :D
    Anonym said...
    Tjena Anna,

    Kallas Murre och bor i Västerås. Jag var utbytesstudent i Lennox 91/92 (oj vad längesen), grymt år kan jag säga. Bodde i Lennox(ganska litet kan man ju lugnt säga) hos the Trotter family och var ofta i Sioux Falls på helgerna.
    Dagens rektor på skolan hade jag i ett par klasser (han var lärare då). Du får ha det riktigt skoj och om du undrar över något, I will gladly share my experiences, även om det var längesen så kan du maila mig på
    murre@glocalnet.net

    Lycka till!!!
    . said...
    Hej! :) Vad häftigt! Jag ska mejla dig ifall jag har någon fråga (vilket jag oftast brukar ha)!

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.