Förvirrad..

Jag fick precis reda på att jag har fått ett till sommarjobb! Blir med andra ord 7500 kr extra till USA resan. Fast frågan är om jag ska tacka ja till jobbet eftersom jag nämligen redan har ett bättre, och mer välbetalt arbete som jordgubbsförsäljare. Om jag skulle gå med på att ha de båda jobben i sommar så skulle jag ha sammanlagt 3 veckors sommarlov, låter lockande - eller hur? Det känns som om de veckorna inte kommer räcka till för att säga hejdå till min familj, vänner och Sverige på ett värdigt sätt. Ah, jag vet inte hur jag ska göra!! (Det nya sommarjobbet kommer att äga rum på ett idrottsmuseum)


Tog kortet i veckan med pappas systemkamera!

0 Comments:

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.