Sista veckan med Nv1B

Det känns hemskt att veta att jag bara har några dagar kvar med min underbara klass. Jag kommer att lämna mina nya vänner, roliga klasskompisar och tryggheten i De la Gardie. Jag måste vara spritt srångande galen. Hur som helst så fick jag reda på mina slutbetyg idag och jag är mäkta nöjd. Slutbetygen för läsåret 07/08 lyder:

Matte A: MVG
Matte B: MVG
Svenska A: MVG
Engelska A: MVG
Naturkunskap A: MVG
Samhällskunskap A: MVG
Tyska steg 3: MVG

Preliminära betyg eftersom kurserna går in några veckor i nästa termin.
Biologi A: MVG
Kemi A: MVG
Fysik A: MVG

Jag är nöjd. Supernöjd. Pluggade heller inte så mycket den här terminen, men det gick ju jättebra ändå! Jag ska dock inte bli läkare, utan siktar på bra betyg eftersom jag har ingen aning om vad jag vill bli - så att mina valmöjligheter blir nästintill oändliga.



3 Comments:

  1. Anonym said...
    SHIIIIIIT, du måste vara sjukt smart xO
    . said...
    Haha, ibland så :D
    Anonym said...
    Åh, grattis :D Vad kul!

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.