Dreaming of Hawaii

För några dagar sedan fick jag ett brev från Explorica som bland annat innehöll information om olika resor i USA som min värdorganisation annordnar. Efter att jag lustläst broschyren fastnade jag för Hawaii, då de kritvita sandstränderna såg mer än lockande ut! Priset för resan är $819.00 och då ingår hotell, frukost, middag, guider, inträde till olika områden samt mycket mer. Resan varar i 8 dagar (7 nätter) och det finns flera datum att välja mellan, eftersom skolloven varierar. Visst låter det underbart? Nu gäller det bara att stenhårt övertyga föräldrarna att det här kommer bli en utmärkt julklapp - eller kanske en 18-års present?

Dock finns det flera andra resor att välja mellan, men Hawaii känns mer lockande. Vad skulle ni helst vilja åka till? Här är länken!

Aloha!


8 Comments:

  1. Anonym said...
    Kul! Jag funderar på att åka med Explorica och jag skulle definitivt satsa på att åka till hawaii, när man lixom är så långt borta och ändå så nära lixom;)Men men, det gäller ju att ha pengar oxå...
    Anonym said...
    Awesome! Jag tycker att du ska åka till Hawaii, det är en upplevelse! Har själv varit där och det är inget jag ångrar, ta chansen! :)
    Anonym said...
    Funderar också på Hawaii, fast med EF dårå. Yay! :)
    Anonym said...
    Haha jag kanske oxå vill åka på ngn sådan.. :)
    Anonym said...
    På den där länken förresten, är det bara Exploricas resor? Och är det alla som dom anordnar?
    . said...
    Cecilia:
    Det är bara Explorica som annordnar dom resorna som finns på länken. Dock har både EF och STS liknande :)
    Anonym said...
    Jag är också sugen på att åka till Hawaii under mitt år, skulle vara så häftigt :)
    Paulinahendrika said...
    Anna, om du åker till Hawaii, SÅ HOPPAR JAG NER I DITT HANDBAGAGE!!! Lovar :)

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.