Girls night out!

Näst sista skolveckan har varit minst sagt grym! Spenderade måndagen tillsammans med mina kära vänner, festandes på parketten efter karnevalen. Känns extremt bra att vara ute till 02.00 på en skoldag, men vi slöt en pakt (trots min panik) att vi skulle skippa lektionerna på tisdag morgon eftersom vi ändå skulle vara så trötta och o-kontaktbara. Jag fick sedan reda på, genom Amanda, att knappt ingen i vår klass ändå hade gått på lektionerna, så det gjorde ingenting att vimedvetet hade missat dem. Jag gjorde dock ett hemskt muntligt prov i Tyskan, satt och stakade mig och kom inte på ordet för skjorta - total katastrof. Nu bröt jag även trenden att bara skriva om USA, kommer bli mer sådant hädan efter so you just have to get used to it. EN VECKA KVAR AV SKOLAN! Aldrig mer Nv1B, sorgligt men sant..


Olivia, Amanda, Malin, Ida, jag och Paulina! (från vänster)

1 Comment:

  1. Paulinahendrika said...
    Usch, fy *** vad jag kommer sakna dig min söta vän! När du slutar kommer klassen förändras, det kommer liksom inte bli samma sak utan DIG! Och jag kommer att gråta ihjäl mig när du åker. Man säger ju alltid när någon åker utomlands att man ska hoppa ner i personens handbagage, men denna gången funderar jag alvarligt på att göra det på riktigt! <3

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.