Inte långt kvar!

Nu är det endast två veckor kvar av skolan, som visserligen präglas av både matte- fysik- och kemiprov, men jag känner mig lycklig! Det var ca ett år sedan som jag anmälde mig till Exploricas High School year och nu är det mindre än tre månader kvar tills jag åker iväg. Läskigt men sant. Det som jag måste göra innan jag åker iväg är att ta den sista Hepatit B sprutan, söka visum och handla presenter till min värdfamilj. Sommaren närmar sig med stormsteg och jag är mer än peppad över att snart få åka iväg.



2 Comments:

  1. Anonym said...
    Idag är det 2 månader 5 dagar :D

    GAAAAAAAAAASSSSSSHHHHHHH =D=D=D
    Anonym said...
    Visst är våran EF väska apsnygg :P Men vi behöver inte ha den när vi åker.. Fast jag kommer nog ha min iallafall, vill inte bli borttappad ju :P

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.