Vad händer?

Ni som hade möjligheten att läsa mitt borttagna inlägg vet varför jag byter familj och jag ska försöka svara på alla mejlen jag fått, men det kommer ta tid eftersom jag har minst 20 kg läxor som jag måste ta i tu med först.

Det står nu klart att jag ska byta familj, men det kan dock ta en längre tid att hitta en ny värdfamilj i Lennox. Min lokala representant, Diane har ringt runt till diverse personer i Lennox och min rektor letar också. Sedan så ska Marcellas mamma försöka se om hennes vänner har möjlighet att få låta mig bo hos dem, så det känns verkligen som om alla är engagerade. Jag känner mig ganska sliten och det här är verkligen en jobbig period att gå igenom på grund utav att Ronda verkligen vill få mig att stanna medan jag har helt bestämt mig för att byta. Hon försöker få mig glad och säger att Diane inte blir sur om jag vill stanna, men jag tror hon börjar att förstå att jag aldrig komma tycka det Rick gjorde var okej.

Pedro byter föresten familj idag, en lärare på hans skola hjälpte honom att hitta familjen eftersom Diane inte hade något större intresse i att hjälpa honom. Jag kände mig nästan lite avundsjuk när jag såg hans väskor i hallen denna morgonen och jag önskar att det där vore jag. Visserigen hade hans lärare letat efter en familj åt honom under några veckor, vilket förklarar varför det gick så snabbt.

Nu så ska jag snart åka till skolan och det ska bli skönt att koncentrera tankarna på annat.


En bild på mig och min Cross Country t-shirt. (Kände för att pigga upp inlägget lite)

6 Comments:

  1. Anonym said...
    jag krm dit o spöar upp rick åt dig:D
    Anonym said...
    skönt att du får byta familj och att alla verkar så engagerade! :D
    Anonym said...
    Hej, känns som att jag kommenterar alla dina inlägg..hihi.

    Men jag var med om att byta familj med, som du kanske läste om. Det är verkligen jobbigt, men det blir skönt efteråt. Hoppas bara det går snabbare för dig att få en ny. Håller tummarna! Kram
    Anonym said...
    Bra att du får stanna i Lennox iallafall? :O trodde kanske att du skulle få byta stat lr nåt :P Hoppas dte går snabbt så du kommer därifrån då!
    Anonym said...
    Usch, jag ffattar att du har det jobbigt! Det är så många saker som kan hända en under ens utbytesår, men som man faktiskt inte riktigt tror kommer att hända. Jag hoppas att du klarar av att hålla modet uppe, och inte viker in för Rondas önskningar..

    Massor av kramar från Charlotte (död från Cross Country..)
    Paulinahendrika said...
    hej söta, snälla, übergulliga anna! tänkte bara skriva att jag håller tummarna för dig här hemma. vill att du ska ha det bra <3 saknar ihjäl mig efter dig, men jag tröstar mig med att vi snart kommer träffas igen! kramar från din bästaste bäste vän ;D

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.