Happy new year!

Wow, it's finally 2009!

Nu har jag fått uppleva en amerikanska nyårsafton, och det var minst sagt kul. Jag spenderade den hos min vän Ben's hus tillsammans med några andra vänner och vi spelade rockband och åt Pizza. När väl klockan närmade sig 00.00 så slog vi på tv:n och väntade på nedräkningen, men det visade sig vara fel tv-kanal. Dock så hade vi våran egen nedräkning några minuter över tolvslaget eftersom det visst tillhör deras tradition. Nu så ska jag sova eftersom klockan är 03.00..

Jag spelade även in en liten random film, precis efter jag kom hem. En liten hälsning till er alla där ute kanske?




Vill du också åka som utbytesstudent, har frågor eller kanske bara är nyfiken så mejla gärna: anna.nystrom91@hotmail.com. Jag försöker alltid att svara så gott det går.

7 Comments:

  1. Anonym said...
    ahha va skön du är! och btw så pratar du norrländska typ :D vad hände med dialekten anna?
    Anonym said...
    vad kul att se en video, även om jag inte känner dig :P haha. Känner igen det där med svenskan, fan vad svårt det var ibland. Sen tänkte jag på det du sa att om det är värt att göra det du gör just nu eftersom som du får gå om, och Ja såklart det är värt det, de tror jag du vet med. Jag går i trean nu med en annan klass. Skulle egentligen tagit studenten förra året ju, men åkte iväg istället. Och jag ser det inte som att jag har gåt fyra år på gymnasiet för tiden i USA var ett helt annat liv. Så absolut är det värt det!! :D njut av din sista halva där nere nu. Du kommer inte vilja åka hem sen, ;) kram kram
    Anonym said...
    Hej Anna! Så kul att se dig... ^^ Hopppas du får ett gott nytt år! :D
    Ellinor said...
    Du kan ju inte tappa dialekten!! Men det var kula att se och höra dig, istället för bara bilder och text:)
    Anonym said...
    Hej:) jag ska snart på intervju på explorica inför mitt eventuella high school år, och jag undrar bara om du kan berätta lite vad de frågar om och så (om du kommer ihåg dvs) :P
    Anonym said...
    Heey Anna!! Jag heter Anna (ocksa) och jag akte ocksa med Explorica till USA, Ohio med den sista gruppen i september. Jag kollade nyss pa din film och hur du beskrev ditt liv och hur det kandes osv. Jag kanner igen mig i allt du sager :D sa himla skont att hora att man inte ar ensam om det liksom! Ajaa, kande bara for att skriva det. Ha det sa bra den sista tiden du har kvar, det ska i alla fall jag :D kram
    Paulinahendrika said...
    Shit vilken gullig film! satt och kollade samtidigt som jag flinade lite då och då ^^ du är ju bara för söt! riktigt kul med video, sånna vill vi ha mer av!! puss gullunge <3

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.