Host Family Application!

Idag ringde pappa mig och berättade att jag fått brev från Explorica och att det innehöll den efterlängtade Host Family Application med bilder och brev ifrån min värdfamilj!

Utöver bilderna så fick jag bland annat reda på att de har 4 hundar, 2 katter, de går i väldigt kyrkan sällan (endast vid högtider såsom jul, påsk osv) och att de sysslor jag ska ha hemma hos dem gäller städa mitt rum, plocka upp efter mig, duka och hjälpa till med diskningen.

Jag har även fått reda på mina s.k. "Curfews" det vill säga, de tider som jag måste vara hemma. På skoldagar är maxtiden 22.00 och på helger 23.00, vilket jag tycker är helt okej med tanke på att del flesta amerikanska ungdomar inte får vara ute efter 21.00.

Ronda och Rick!
Bilder

Meiko

Ladybug, Baxter och deras dotter Kristin

Rocky

6 Comments:

  1. Anonym said...
    KUL med bilder!! jag längtar efter mina!!!!!!!!!!!! :D :D
    söta vovvar :D
    Anonym said...
    Visst är det kul med host family application! =D we're gonna rock the US
    Anonym said...
    Avis jag blir. Jag vill ju också ha familj!
    Anonym said...
    Åh tack! Det är alltid kul när folk uppskattar ens layouter/bilder osv. Kul förresten att du fått bilder från din värdfamilj! :)
    Anonym said...
    Vad roligt med bilder! :) Är det i höst du ska dit?
    Vet du vad Meiko är för ras? Han liknar till min blandisvalp. :)
    Anonym said...
    Åh, vad roligt. Hur känns det då? :D Nervöst?
    Ja, gör det. Det vore roligt att veta. :D

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.