The creative Anna

Dagen spenderades till ära åt att frambringa min kreativa sida för att pyssla med en present till mina värdföräldrar. Än så länge är endast framsidan klar eftersom jag glömde att köpa färgglada papper, sedan så måste jag hitta passande bilder och fakta till min egenkomponerade bok om Sverige om mitt liv. Kommer bli i scrapbook-stil och ska innehålla allt ifrån recept till insiderbilder från mitt hus. Förhoppningsvis tappar jag inte motivationen till att göra en sådan ambitiös present eftersom det är ganska personligt och kul.

Jag brukar även regelbundet titta in på min skolas hemsida (Lennox High School) och nu har de äntligen lagt ut en School Calender för läsåret 2008-2009. Allt ser jättebra ut och loven är lagom långa, även fast påsklovet endast är 2 dagar! Dock så kommer slutdatumet den 16: maj antagligen flyttas fram eftersom skolan ställs in på grund av dåligt väder, såsom snö och annat oväder.

Jag har även börjat planare lite smått inför min avskedsfest som kommer äga rum någon gång i den senare delen av juli. Så alla ni som känner er träffade, var berädda på att få uppleva världens kväll!





7 Comments:

  1. Anonym said...
    Åh, kommer säkert bli sjukt fint! :D Funderar på nåt liknande! Frågan är bara om jag lyckas uträtta nåt vettigt alls innan jag åker.. iihh!
    Anonym said...
    Boken blir säkert både grymt fin och väldigt väldigt uppskattad. Hemgjorda presenter är så värdefulla :)
    Anonym said...
    jag tror faktiskt att jag härmar dig lite med den där idén hurruh!
    så kan vi jämföra varandras sen , hahah!
    vad för recept ska du ha i?
    typ svensk husmanskost lr?
    PUSS
    Anonym said...
    Jag har hållt på med min skrapbook i över en och en halv månad nu, inte riktigt klar än, för bilderna tog slut, så jag håller på att framkalla nya nu, men jag ska inte ha min sm present utan mest som ett fotoalbum på familj och vänner:)
    Det är kul att scrapbooka eller hur?:D
    Anonym said...
    köttbullar of course!
    Anonym said...
    Hej !
    Jag ska också på utbytesår nu till hösten, vilka åker du med? :)
    Kram
    . said...
    Hej!
    Jag åker med Explorica :) Du då?

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.