Dancing in the sun

Äntligen har sommaren kommit! Jag och Paulina bestämde oss för att spela in några filmer vid stranden och givetvis slutade det hela med att vi båda fastnade i gråleran. Jag har lagt upp filmen på youtube, men för att få bättre kvalité måste man ställa in det på youtube's sida. Jag har annars det jätteskönt, lever livet på högsta volym och försöker ta tillvara på varje sekund. I övermorgon åker jag och min familj in till Stockholm för att gå till ambassaden, Gröna Lund och Skansen - vilket ska bli kul. Förhoppningsvis så slipper jag stå i en timmlång kö, men jag bör nog vara beredd på det värsta, får ta med mig en uppfällbar stol eller liknande.

Jag pratade även med mamma igår och förhoppningsvis så kommer vi resa utomlands vecka 29! Så mitt sommarlov fram tills avfärden mot NYC kommer därför att se ut:
v.27 Stockholm
v.28 Sundsvall
v.29 Tunisien?
v.30 Jobb
v.31 Jobb
v.32 USA!

0 Comments:

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.