Destination Stockholm

Imorgon bär det av till Stockholm med familjen för att jag på tisdagen ska besöka ambassaden för min visumintervju. Jag har hört diverse skräckhistorier om att man får stå i en timmlång kö, så jag har förberett mig inför det värsta. Min tid på ambassaden är 09.00, så jag ska försöka stå där 1 ½ timme innan för att få en sådan bra plats som möjligt. Jag ska uppdatera på tisdagen sedan för att ge er en bättre inblick i hur det är att gå på en intervju, som förhoppningsvis ska gå bra. Jag börjar få lite smärre panik kring alla dessa papper som ska med, tänk om jag glömmer mitt DS2019? Då är allt förgäves. Nåväl, nu så ska jag gå och lägga mig - en fyra timmars bilfärd väntar och jag har inte ens packat!


3 Comments:

  1. Anonym said...
    Hoppas allt går bra på ambassaden! Bra att du satsar på att vara där tidigt :)
    Anonym said...
    Hej! Jag stötte på din blogg av ren slump och det verkar som att vi eventuellt kan stöta på varandra i framtiden, jag ska nämligen också åka i väg på ett high school year på Explorica nu till hösten.

    Hoppas alla förberedelserna går bra för dig!

    /Caroline Jonsson
    Anonym said...
    Hur gick det? tyckte dom att du såg ut som en terrorist? ;)

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.