Avskedsmiddag!

Igår hade jag årets skönaste kväll med några utav mina allra bästa vänner, nämligen Elin, Hanna, Paulina och Amanda. Vi åt god mat i solskenet, grillad kyckling med goda såser som min pappa hade valt ut just för tillfället. Efter middagen så bestämde vi oss för att testa på en hederlig "Irländsk julafton", det slutade med att Paulina snurrade in i häcken vilket var extremt kul! Som tur var så filmade jag hela incidenten så videoklippet ska snart upp på youtube. Kvällen avrundades med en tårta som jag själv fixat (bild nedan) och sedan satt vi ute omringade av mygg och tvestjärtar och pratade. Jag fick föresten två jättefina presenter, en Scrapbook av Amanda och Paulina som innehåller en massa bilder på mig och klassen och Hanna gav mig en söt blomma. Elins avskedspresent ska jag få dagen innan jag åker, så det återstår att se vad det kan vara får något. Nu så ska jag ut på sjön med min kära familj, så uppdaterar igen i veckan.


6 Comments:

  1. Ida said...
    kul :)
    Anna söta du, vet du hur man kan kolla statistiken över läsare på ens blogg? Förlåt att jag terrar dig med massa bloggfrågor :)
    11 dagar, det är inte mkt du.. är du nervös? jag är.. haha.
    kram på dig
    Paulinahendrika said...
    OJ vad kul det var! Anna, du är verkligen en av de bästaste vänner jag har. Och vi hade det hyperkul på avskedsmiddagen ch jag hoppas att du gillar boken vi gjort åt dig. Älskar dig min Anna Banana, du är den enda sortens pyttipanna jag tycker om (för det är ju en av de få rätter jag inte äter i skolan vettu...!) PUSS <3
    Anonym said...
    Vad mysigt :D , känns nära nu :P är du inte nervös alls? :P massa kramr 10 days to go...
    Anonym said...
    Jag vet inte hur det blir,, funderar på att hoppa av explorica.
    Anonym said...
    Explorica skiter i mig, vi har ringt 100 gånger. Jag får inte byta värdfamilj fast de är knäppa. De flyttar mig till en ort med 700 personer en vecka innan avresa. jag ånrar att jag valde explorica. de gör ingenting för att lyssna på eleverna önskemål.
    Ida said...
    Men vad söt du är :D det får du gärna hjälpa till med, du är så snäll :) haha, hoppas du har det bra

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.