Camp i NYC!

Det är med skräckblandad förtjusning som jag tänker på den stora resan som jag har framför mig. Det ska både bli läskigt men samtidigt så otroligt kul! Idag fick jag post från Explorica där de beskrev vad vi ska pyssla med under de tre dagarna i New York och jag tänkte visa er schemat här så ni får en inblick i vad jag har för mig på andra sidan atlanden:

Dag 1
09.00 am Meet guide on eight avenue blablabla..
Tour of Manhattan to include Lincoln Center, walk in Central Park, Harlem, Fifth Avenue, Rockfeller Center, ST. Patrick's Cathedral, Times Square, Greenwich Village, SoHo, Little Italy and Chinatown.

01.00 pm Tours ends at Grand Central Terminal for lunch. End of guide service. Time to do some shopping and walking around on your own.

Dag 2
09.00 am Meet guide on blabla..
Tour to include World Trade Center Site, Wall street district, walk on Brooklyn bridge and Brooklyn heights.

01.00 pm Tour ends at South Street Seaport for lunch. End of guide service. Time to do some shopping ..

Dag 3
Alla flyger vidare till sina värdfamiljer, troligtvis ganska tidigt.

De sista dagarna hemma ska jag spendera tillsammans med min familj och min kära resväska. Det känns dock ganska skumt att packa för ett helt år - men jag ska göra mitt bästa.

Take Care
Anna

10 Comments:

  1. Anonym said...
    Jag som trodde man var i new york den tredje dagen också...så det är bara 2 dagar?
    Anonym said...
    Verkar helt fantastiskt roligt tycker jag!
    Anonym said...
    ÅÅÅH! Jag vill också åka iväg sådär någongång. Kanske 09/10. Ska tänka på det riktigt seriöst nu. Kanske man är påväg till något land om typ 1 år. Oj så spännande det skulle vara :D
    Anonym said...
    Jag s´ka ta en Trip till Hawaii :D:D Ska du åka med SMG trips? Vilken avgång till Hawaii ska du med? 1,2,3 eller4? Massa kramar
    Anonym said...
    låter bra. men segt att det bara var 2 dagar som man var i nyc
    Anonym said...
    Japp :D Men kan vi inte försöka åka med samma :D det vore kul :D Jag funderar på fyran i april, det verkar varmast då :D kramisar:D
    Anonym said...
    Vad roligt! Det är ju jättesnart!! :D
    Anonym said...
    Åh, du anar inte hur avundsjuk jag är på dig just nu. Du är just på väg att uppleva något jag drömt om i flera flera år, men aldrig kommer få uppleva. Det känns lite småbittert, men samtidigt önskar jag dig all lycka i att uppleva allt som du kommer uppleva där. Jag hoppas att du får det jättebra och det ska bli ett rent nöje att läsa om det! :)
    Anonym said...
    Greetings! Very helpful advice within this post! It is the little changes
    that make the biggest changes. Thanks for sharing!


    Here is my web site: jackpot 6000 Jackpot 6000
    Anonym said...
    I'm extremely impressed along with your writing talents and also with the format in your weblog. Is that this a paid subject or did you modify it yourself? Anyway stay up the nice quality writing, it is rare to peer a nice weblog like this one these days..

    Also visit my weblog rhinoplasty surgery

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.