FLYGTIDER!

Nu sitter lyckliga jag framför min farmors dator i Sundsvall och försöker tolka de flygtider som Pierre skickat till mig. Jag har nämligen fått flyginfo för min resa från Göteborg till Arlanda samt resan från New York till värdfamiljen! Hjälp, vad allt helt plötsligt känns så verkligt!

Ungefär så här kommer tiderna att se ut:
7:e augusti kl. 09.15 Göteborg - Stockholm kl. 10.35
10:e augusti kl. 06.15 Newark - Minneapolis/STPAUL kl.08.40
10:e augusti kl. 09.15 Minneapolis/STPAUL - Sioux Falls kl.10.13

Biljetten mellan Arlanda och New York kommer dock senare. Jag tror att anledningen är att Explorica inte riktigt vet hur många som ska åka med den 7:e pga att vissa inte fått värdfamilj än. Oh, nu så måste jag återgå till att spela badminton - men ni som åker den 7:e skriv görna era tider så kan vi se vilka som åker tillsammans!

6 Comments:

  1. Anonym said...
    ANNNA :D Äntligen flytider :D Jag åker från NY 10.22 den 10:e :P KOmmer vara framme hos familjen 7 på kvällen den 10:e :P Vi åker samtidigt från ladvetter :D <33

    BTW: Hur och när får vi biljetterna? Ska vi hämta ut dem eller? Srkiv gärna svar i min blogg kram
    Anonym said...
    Hej anna :P NU har jag klantat mig igen :P Jag har fixat så min blogg är i "MITTEN" men problemet är att bakgurndsbilden hmnar i mitten och är inte stilla! När man bläddrar neråt hänger den med om du fattar :P Du kan väl kolla om du vill :=) kramar
    Anonym said...
    Spännande! :)
    Anonym said...
    hur såg du vilka tider det var, jag fattade då rakt inget! Förstod bara datumen!
    haha :D
    pussochbamsekram!!
    Anonym said...
    Tack :) det är ju mycket roligare med personliga presenter, din scrap-book är väl också ganska personlig :)
    Anonym said...
    Så kul, du landar på "min" flygplats, Minneapolis/St Paul:)

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.