Liten uppdatering

Igår fick jag mitt visum på posten, så det gick betydligt snabbare än väntat. Känns dock lite onödigt att vi åkte fram till Stockholm för att få en sak inklistrat i mitt pass, men vad gör man inte för att uppnå sina drömmar?

Jag har även mer eller mindre införskaffat alla presenter till min värdfamilj nu. Det jag har köpt (med mammas sponsoring) är:

  • En äkta Dalahäst från Skansen
  • Svenskt godis så som en stor Marabou chokladkaka, Bilar, Djungelvrål, Polkagrisar och Turkisk Peber. Det sistnämnda är dock inte svenskt, men det ska bli kul att se hur de reagerar på starkt godis.
  • En skål i MINE-serien från Kosta Boda
  • En Scrapbook om Sverige som jag själv gjort
  • En Svensk flagga
Nu väntar jag bara på att få mer information om flygtiderna och om campet i NYC! Nästa vecka ska jag upp till Norrland för att träffa majoriteten av släkten innan USA, så jag kommer antagligen ha fullt upp med att inte bli uppäten av myggorna. Bloggen kommer antagligen inte att uppdateras då, men jag får väll se vad som händer.

Take Care
Anna

7 Comments:

  1. Anonym said...
    HAHA jag köpte också från kosta boda :D Glas då men.., :P Värsta bra presenten. Har ett tips: Swedish cakes and cookies har jag köpt till min mamma, (Sju sorters kakor) den verkar jättebra. Massaa kramar see yyaaa in NY
    Anonym said...
    Min kusin ska åka som au-pair till New york!
    Anonym said...
    En månad idag =D =D=D=D YEEEES!
    Anonym said...
    hej anno :=) Jag bara undrar.. hr du fått någon information om flygresan? Biljetter? Tider? Kram :)
    Anonym said...
    Låter som bra presenter :)
    Paulinahendrika said...
    kan du inte köpa present till mig också? bara för att jag är BÄST! moahaha, nej nu ska jag inte vara sån ^^ puss på dig sötsak <3
    Anonym said...
    en scrapbook om sverige låter fint! kan man inte få se en bild eller två på hur den ser ut? :)

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.