Bara torsdag

Jag trodde aldrig att det skulle vara sa har jobbigt att vara utbytesstudent. Kanske var mina forvantingar for hoga eller helt enkelt sa var jag for positiv till allt som rort mitt utbytessar. Visserligen gar allt battre nu, men det kanns fortfarande tungt och jag borjar ifragasatta varfor jag egentligen utsatter mig for det har. Idag ska jag, Ronda och Linda aka in till Sioux Falla och besoka Walmart for att handla mat och andra sma prylar. Vi ska sedan pa kvallen ga till Lennox High School for att halsa pa traneren for crosscountry laget som jag ska ga med i. Det ska bli jatteskont att komma igang med nagot nu nar det blev fel med soccerpapprerna (vet inte vad det blev for fel dock). Igar tog jag en cykeltur genom byn for att orientera mig bland alla hus och har nedan ar en bild pa the main street med alla affarer osv.




10 Comments:

  1. Ellinor said...
    Det blir säkert bättre när du kommer igång med sakerna och känner dig mer hemma. Det är ett jätte stort äventyr du är med om och du kommer klara dig bra:)
    Matilda Wrigsjö said...
    Tror nog allt blir bättre när du börjar med aktiviteter och skola. hoppas att det blir bättre iaf (:
    Anonym said...
    Hang in there!
    Som "ellinor" sa, det blir säkert bättre när du kommer igång med saker och känner dig mer hemma.
    Det kommer gå bra :)!
    Anonym said...
    Du är helt enkelt van vid din skyddade lilla värld precis som jag:P Men de blir bättre! se ngt positivt?:D
    Anonym said...
    Shiet vad jag längtar tills jag också får snacka med tränare och sånt! ^^
    Anonym said...
    Nej, jag trodde nog inte heller att det skulle bli så här tufft.. Men även om det kan kännas jobbigt när alla säger att det nog snart blir bättre, så måste jag ändå tro på det. Det är okej att tycka att detta är jobbigt, alla kanske inte gör det, men många. Jag längtar tills skolan börjar, så man kan bli lite upptagen.. Kram
    Anonym said...
    Fortsätt kämpa så ska det nog gå, ska du se :) Det är svårt och inte alls som man trott, men jag tror och hoppas att det blir bättre!
    Anonym said...
    Du utsätter dig för detta för att när det är över, kommer du bara att komma ihåg det som är bra. För det blir bra :) det tror jag stenhårt på!
    Anonym said...
    ANNA :D Det kommer bli jättekul, det klart det är jobbigt i början!!!

    Men du.. Hur mycket pengar gick det åt i NY??? Kramar
    Anonym said...
    HEj anna!! Hur har du det ?? jag hade det verkligen SKIT och har nu efter manga om och men bytt vardfamilj. Tanker pa dig jattemkt. Nu bor jag i South Peru, La Salle. Hoppas verkligen verkligen du har det bra. Jag borjar fa lite hemlangtan!!! PUSS!!!

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.