It's getting better

De forsta dagarna har har varit minst sagt jobbiga. De blev en stor kulturkrock nar jag kom hit och allt kandes daligt. Min vardfamilj ar inte lika hemsk som jag uttryckte i forra inlagget och jag kommer bra overens med Ronda och min vardbror Austin. Rick ser jag inte sa mycket av eftersom han jobbar ofta, men nar han kommer hem ar han trevlig - aven fast han har varldens samsta humor osv.

Idag har jag och Ronda varit och registrerat mig pa skolan och jag har valt mina skolamnen vilka blir:
Advanced Math
Advanced Chemistry
Creative writing
School newspaper
American Lit.
Art
Drama 1 & 2
American History

Skolan var for ovrigt jattefin och den ar bara 2 ar gammal. Klassrummen ar fina och lararna verkar vara okej. Jag fick en rundtur av rektorn som var valdigt pratglad och berattade om de olika klassrummen och hur skolmaten fungerar. Jag ska aven ga med i crosscountry som borjar nasta mandag och jag tror att det kommer bli jattekul och ju mer jag aktiverar mig har desta battre tror jag att jag mar.

Jag ska forsoka lagga upp mer bilder fran New York och beratta mer - men just nu sitter jag vid min vardfamiljs dator och har inte mojlighet till det.

Tack for stodet fran forra inlagget! Jag mar sa mycket battre nu och det ar bara att kampa pa antar jag.

Take care

5 Comments:

  1. Anonym said...
    Vad bra att det redan känns bättre :)
    Det kommer ju också förmidligen bli ännu bättre när skolan väl kommer igång och du möter massa nytt folk.
    Anonym said...
    Skönt!
    Jag längtar tills jag får välja ämnen! Hoppas på att det finns massa roliga på min skola! ^^
    Anonym said...
    Åh, skönt att höra att det känns bättre nu! Det är nog lätt att det blir så ibörjan, man förväntar sig nog inte riktigt det. Take care! :)
    Ida-Maria said...
    Hej Anna!

    Laste ditt tidigare inlagg och blev sa ledsen, Men vad bra att det har blivit battre! Spannande med en till utbytesstudent!
    Min "syster" fran ekvador kommer nasta vecka.

    Kul med skolamnena! Jag har inte valt mina an.

    Jag har svart att hitta dig pa facebook fortfarande. Min mail pa facebook ar:

    facebookida@hotmail.com

    om du kan hitta mig =)
    Matilda Wrigsjö said...
    Härligt att det har blivit bättre! hoppas du har det bra och att det blir ännu bättre!

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.