My legs are sore!

Övernattningen igår blev lyckad, även om vi var tvugna att spurta 4 km runt träningsbanan. Jag sov i ett tält tillsammans med Patricia, Brooke, Brittany och en annan tjej som jag tyvärr inte minns namnet på. Vi hade trevligt och somnade ganska snabbt efter att vi pratat lite om andra språk och hur häftigt det vore att åka till Indien.

Klockan 06.00 väckte coach oss och vi var tvugna att stiga upp för ennu ett hårt träningspass som jag inte såg fram emot. Vi fick springa i grupper runt en bana i Lennox och jag höll minst sagt på att få värmeslag (temperaturen låg säkert på 30 grader). När vi hade tagit oss igenom mer än hälften av banan stannade jag upp och vilade eftersom jag kände mig snurrig och utmattad pga att jag inte hade ätit någon frukost och knappt sovit några timmar. Som tur var kom coach förbi med sin cykel och frågade hur det var med mig och jag berättade för honom att jag inte är van att springa i sådan värme och sedan fick jag låna cykeln för att åka till närmaste vattenkran.

När vi sedan var färdiga med att springa så serverades det en efterlängtad frukost och jag åt bland annat flingor, en banan, vindruvor och en halv kanelbulle dränkt i glasyr (mycket utsökt). Jag och Patricia åkte sedan hem till henne, hon bor i Worthing som ligger ca 10 minuter från Lennox och där fick jag smaka fryst tårta som är väldigt populärt här. Konstigt nog så tyckte jag om det, även fast tårterna i USA är kända för sin smöriga konsistens. Efter att Patricia visat mig runt och berättat lite om sin familj så skjussade hon mig tillbaka till Lennox. Imorgon väntas stenhård träning igen och jag misstänker att jag kommer att komma hem som ett kraftpaket!
Jag har lagt upp några bilder på mitt hus och mitt rum här, så titta gärna.
Min garderob

Mitt rum!

Garaget



Huset



6 Comments:

  1. Anonym said...
    Åh det låter kul ju!
    Anonym said...
    vafan anna, jag hade ju förväntat mig värsta skruttiga huset. Den där sängen ser ju skön ut :R hahah. Bra att du verkar ha det bättre :)
    . said...
    Haha, men Lisa - det ar nedervaningen som ar skruttig pa grund utav hundarna :D Mitt rum ar perfekt, min fristad!
    Anonym said...
    hur går det med familjen, allt bättre? :)
    Anonym said...
    Haha :P Du kommer vara en muskelgubbe när du kommer hem, MVG i gympa nästa?
    Paulinahendrika said...
    haha, anna har redan mvg i idrott ^^ bra att du har det bra tjejen :D <3

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.