Igår tog mitt Cross Coutntry lag gruppfoto och de som ville individuella. Jag valde båda alternativen eftersom det kan vara kul att ha som minne när jag kommer hem. Bilderna här nedan är dock av min egna kamera, kände att jag ville ha några bilder digitalt även fast skärpan inte är så bra. Jag kommer att skicka hem fotona när jag får dem, men det blir väll inte förens om en månad eller liknande misstänker jag.

Fortfarande väntar jag på familj. Känns som om tiden går jättesakta och jag mår verkligen sämre och sämre för var dag som går. Min dramalärare blev alldeles förtvivald när jag berättade vad som hade hänt, eftersom hon igår kom upp och frågade hur jag mådde, och hon ska också börja leta efter en familj.

Explorica har agerat också, eftersom min LC inte alls verkar bry sig om hur jag känner mig utan mer klagar på hur många utbytesstudenter hon har att omplacera. Men förhoppningsvis händer det något snart..




7 Comments:

  1. Anonym said...
    Vad kul att se lite bilder :D Har en fråga, tränar ni i dessa kläder som ni har på er på bilderna? :) Ha det bra och jag hoppas du hittar en ny värdfamilj snarast! :)
    Anonym said...
    Kul med blider:)
    Visst är crosscountry bara löpning?
    Ellinor said...
    Hoppas du hittar en ny familj snart, och att det blir bättre där:)
    Anonym said...
    Hei!
    Jeg bor i USA selv for tiden og syntes det er utrolig morsomt å lese om hva andre som bor her syntes :) Fortsett å skriv, spennende å lese!
    Thea
    Anonym said...
    Gud va kul!=)
    Stackare :( Det kommer att gå bra. tycker jädrit synd om diig som måste gå igenom det där.
    Anonym said...
    Kan ingen berätta vad som hänt? Jag är jätteorolig:S
    Anonym said...
    asså fan vad störande att din såndär kontaktperson är kompis med din värdmamma :O värt att gå till henne liksom. usch, hoppas du får byta snart :)

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.