End of first quarter

En fjärdedel av mitt skolår i USA har redan gått(!), vilket innebär att vi fick sluta klockan 12.00 idag. Lektionerna var därför ganska korta och det ända jag egentligen hann med att göra var att göra klart en artikel för skoltidningen och ta kort på Ben. Jag tror att det har uppstått en hel del missförstånd om min värdbror Ben som är en sophmore och den Ben som är en senior och är en utav mina bästa vänner här. De flesta gångerna jag har skrivit om Ben, så handlar det om min vän. Jag ska hädanefter vara mer tydlig vilken Ben jag egentligen talar om, märkte att Elin förväxlade min värdbror med honom.

Idag så ska jag och min värdfamilj åka och se på hockey och sedan införskaffa Hippie-kläder till mig som jag ska använda under min Halloween fest imorgon. Jag ser verkligen fram emot hockeymatchen eftersom en svensk ska spela och jag ska skrika ut några svenska hejarramsor under matchens gång. Dock handlar det här inte om NHL, utan klassen under.

KOMMENTERA!

Ben posar i biblioteket (inte min värdbror!!)


Cachina snodde min kamera under U.S. History lektionen :)

Class of 2010! Jag upp i det vänstra hörnet.


7 Comments:

  1. Anonym said...
    ÅÅH, det låter som om du har det jättekul där. JAG VILL OCKSÅ! :D

    En fråga också. Vad är klockan där justnu? :)
    . said...
    Är 7 timmar bakom er :)
    Anonym said...
    haha, fan vad snabbt det går egentligen eller :S och fan av kul med halloweenfest :D det ska jag cokså gå på kanske :D massa kul!
    Anonym said...
    Jag måste säga att han såg väldigt bra ut, din kompis ^^.
    Han påminner om en som går på min skola (:
    Anonym said...
    Mycket bra blogg måste jag säga, funderar mycket fram och tillbaka på ett år så det är väldigt kul att läsa din blogg. Hoppas det är okej.
    Ha det bra

    Sanna
    Anonym said...
    hehe det är inte så lätt alltid:P
    men KORT på din värdfamilj efterlyses!:P
    Anonym said...
    gillar din blogg mkt :) skulle gärna vilja se lite bilder på din värdfamilj och ditt rum o så.
    har du haft mkt hemlängtan? har det varit som du tänkte dig att ditt år i USA skulle vara, hittills? bättre/sämre?

    Kram!

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.