Idag vaknade jag klockan 07.40, efter ca 1 timmes "snozande" med min väckarklocka och jag drog mig upp ur säng. Det tog ca 20 minuter innan jag var färdig, och jag hann precis trycka i mig en blåbärs bagel innan jag och Ben åkte till skolan.

Det har regnat och blåst från morgonen till kvällen och det är verkligen ett riktigt mysväder. Dock så skulle det egentligen ha snöat idag, men det går rykten om att snön ska komma i helgen istället och det ser jag verkligen fram emot. Måste dock köpa nya vinterkläder, både vantar och mössa.

Idag under min Creative Writing Class så målade jag, Marcella, Josh och Mitchell en vacker gubbe genom att vika ett papper och sedan får alla måla varsin del. Det var nog länge sedan jag har skrattat så mycket, och vikarien tittade surt åt vårat håll när hon inte fick tyst på vårat hysteriska skratt. Jag ska försöka ta kort på vårat vackra konstverk, för det blir en helt annan sak om man ser hur vi målade.

Jag hade även church group tonight, vilket var trevligt. Kommer dock inte ihåg något som tonårsledaren predikade om, utan jag satt mest och pratade med Ben om Chez-its och solrosfrön. Sedan försökte han lära mig att äta de där solrosfröna rätt, eftersom jag inte kunde ta bort skalet ifrån dem..

Fick föresten 62/60 poäng på mitt WW1 test i U.S. History. Pluggade inte innan, hade bara mitt notecard med mig med all fakta från boken. Folk tappade nästan andan när de såg hur litet jag hade skrivit och kunde inte tyda ett ord.

Titeln på inlägget kommer från en i min dramaklass som frågade Marcella vart Brasilien ligger. Tycker att den bevisar hur allmänbildade amerikanarna egentligen är.

Ben blev ju homecoming king!

1 Comment:

  1. Anonym said...
    Hej studet;)
    (Du vet att jag gillar dig ändå:P)Jag fattar inte hur du kunde få 62/60 poäng?? xD haha men de e nog logiskt på ngt sätt:P Tkr vi ska maila eller ringa o prata snart igen:) Ha det bra, även om jag vet att du har det:)
    kramar

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.