My weekend

I fredags vann vi våran första footballs match och det var en helt obeskrivlig stämning på hemmaplan. Folk skrek och klappade glädjefullt tillsammans och jublet var näst intill öronbedövande efter matchens slut, då det stod klart att vi hade slagit Canton med ca 26-6. Det enda negativa med matchen var den kalla temperaturen, men vi överkonsumerade varm choklad så vi klarade oss. Jag satt med Marcella och en annan tjej från Brasilien på läktaren och vi hade trevligt.

I lördags åkte jag med Julie in till Vermillion för att titta på när Tylers band spelar. Givetvis så vann hans skola hela tävlingen, eftersom deras band består utav ca 300 elever (större än Lennox High School) och de är kända för att vara riktigt bra.

Jag har funderat över en sak, vill ni att jag ska skriva korta/dagliga inlägg eller längre inlägg då och då?

Lincoln High School (Tylers band)

Hand size.. Den gigantiska handen tillhör mig.


Canton - blå/gul, Lennox- orange/svart





5 Comments:

  1. Anonym said...
    Något mellanting vore väl bra, inte jättekorta varje dag, och inte jättelånga med långt mellanrum. Du får ju tänka på oss stackars Lidköpings-bor som jobbar å har oss, måste ju ha någonting att läsa emellanåt. :)
    Anonym said...
    Du behöver ju inte uppdatera dagligen men lite oftare och lite kortare skulle vara kul :D Ha det bra!
    Ellinor said...
    Grattis till eran första fotbolls seger:) Jag håller nog med sara - maxcall, något mellanting:)
    Anonym said...
    längre inlägg varje dag:D
    Anonym said...
    Jag tycker att du ska göra det du känner för och som pasar dig. Har du inte tid så skriv ett kort inlägg hellre än inget alls, har du lite mera tid skriv gärna ett längre.

    Ha det bra!
    /Anders

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.