Halloween!

Kom nyss hem från en otroligt kul Halloween-kväll tillsammans med Josh och Ben W (inte några utav de Ben jag nämnt tidigare). Vi åkte ner till Sioux Falls för att undersöka en Spooky Road och det påstås att det spökar där samt att det ska finnas en bro som leder till en bortglömd kyrkogård. Ben berättade en massa spökhistorier på vägen dit så han skulle få oss i den rätta stämningen, men det var tyvärr inte så läskigt som vi hade hoppats när vi åkte på vägen. Efter spökvandringen så åkte vi vidare till Augustana College, där vi skulle besöka ett Haunted House tillsammans med några vi kände. För er som undrar så är ett Haunted House precis som Hotell Gasten på Liseberg, fast snäppet bättre och roligare. Så själva vandringen i huset var ganska läskigt, speciellt när en tjej kom skrikande och lade sig på golvet mitt framför mig och jag råkade trampa på hennes hår..

Vi åkte sedan hem runt 22.00 och jag satt under hela hemvägen och lärde dem sjunga Pippi Långstrumps-sången och Bä Bä Vita lamm.. Sedan så fick jag lära dem lite svenska och jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Jag fick även lova Ben att jag alltid skulle hänga med dem till Sioux Falls eftersom han aldrig haft så roligt!

Nu så ska sova!


Tävling för roligaste utklädnad, "The Old Couple" vann! Ben W längst ut till höger i grå tröja!


Kelsey som zigenare


Emily och Michael som det gamla paret


Emily under Pre-Calculus lektionen, före masken...

Emily i full utstyrsel

Jag och Megan var hippes!


3 Comments:

  1. Anonym said...
    hur går det med kärleken där borta i staterna? har du ngn pojkvän? :)
    Anonym said...
    Kul halloween du verkar ha haft:D här märks det inte att de e halloween mer än att dom visar the grudge på TV ikväll^^:(
    Ellinor said...
    Nej.. Jag upptäckte just att klockan på din blogg är borta. Varför är den borta? Jag tycket väldigt mycket om den...

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.