Snart lov..

På torsdag är det Thanksgiving vilket innebär att vi endast går i skolan måndag och tisdag. Idag så städade vi upp efter pjäsen eftersom den sista föreställning ägde rum i fredags. Jag, Zabra och Chelsea fick städa "Klädrummet", en liten skubb med kläder överallt och det tog ca 50 minuter att få allt färdigt. Nu så är jag faktiskt ledig efter skolan och det kommer att kännas skumt.. Får väll dock se vad jag kan hitta på, ska kanske gå med i Oral Interupt eller helt enkelt vänta på att vänta på The One Act Play i januari.

En sak som är väldigt populär här är tv-serien The Office (den amerikanska verisionen) och de felsta har hela avsnitt memorerade..

Angående hemlängtan så längtar jag hem ganska ofta, tänker mycket på Sverige, min familj och vänner - men jag sysselsätter mig med annat och då har jag knappt tid att bli ledsen. Visserligen så pratar jag med min familj ca 2 gånger i veckan och det passar mig alldeles utmärkt, och vi ser varandra genom Webbkamera vilket gör det mer verkligt än ett telefonsamtal.

Här kommer mer bilder + en film från Pjäsen.











0 Comments:

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.