Avskedsfest för Marcella

Idag efter skolan bestämde jag, Josh, Ben och Elias oss för att ha en liten avskedsfest för Marcella eftersom hon beger sig tillbaka till Brasilien i början av nästa vecka. Efter flera telefonsamtal och missförstånd så hämtade vi upp henne klockan 18.00 och åkte in till The Bowling Alley i Sioux Falls. Där möttes vi upp utav Andy, Jacky och Autumn, och efter en liten stunds väntande så började vi spela bowling. Jag som tidigare spelat med min värdfamilj med ett high score på 45 förvarnade alla om hur dålig jag är, och Marcella förklarade också att hon knappt kunde spela bowling. Dock så slutade det hela med att jag vann (!!) med en slutpoäng på 60, vilket förklarar att mina motspelare låg på min (kassa) nivå. Det hela var väldigt roligt, och jag visade alla hur man bowlar enligt The Swedish Style, och när jag sa det så slog jag en Strike, perfekt!

Vi åkte sedan till Target, vilket motsvarar Wallmart, men klassas som mer "finare". Där gick vi runt och fingrade på alla prylar, provade leksaker och spelade fotboll. Det hela slutade med att vi gick ut på parkeringen och Elias satte sig i en kundvagn som sedan Ben sprang runt med. Jag väntade på att vagnen skulle tippa över, men som tur var så kom ingen till skada. Marcella filmade hela händelsen och det enda som egentligen går att höra är Elias skrik och skratt..

Bilderna från denna kvällen kommer senare, så istället lägger jag ut några foton på bland annat min värdfamilj.

Jay, Ben, Jag, Stampede's maskot, och överst Tyler! (På hockeymatch)


Juldagen, klockan 07.00

Allmänt skum bild, men i övrigt ganska kul


2 Comments:

  1. Ellinor said...
    Det låter kul:) men vet du varför hon åker tillbaka till Brasilien?
    Anonym said...
    tyler såg ju inte alltför dålig ut;) men de e skitkul att target klassas som "finare" i lennox xD I stamford räknas de typ som skabbigt:P eller ja, mindre bra iaf:P

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.