What did you just say?

En liten rolig sak som hände för några minuter sedan var när jag och Ben (min värdbror) åkte hem från hans kompis hus och helt plötsligt så slirade bilen över isen på gatan. Vi var bara några meter ifrån att åka in i en snöhög och jag utbrast: SHIT!!!
Ben vände sig om och skrek: WHAT DID YOU JUST SAY?
Jag som precis kom på att svärord är förbjudet i min värdfamilj svarade: Hum, I said skit, you know, it's a swedish word.
Ben: Oh, no! You said shit!! Oh my god! You said shit.. (And then he freaked out, but in a fun way)
Anna: Geez, relax dude, I was scared.
Ben: You said shit, you have to get out of my car now!

Jag hoppade ut ur bilen eftersom han precis hade parkerat på uppfartern till vårat hus. Allt som vi sa var dock på skämt, men han reagerade hysteriskt på att jag råkade nämna ett litet ord som i Sverige inte är så värst farligt.

Nu så ska jag skriva en utförlig uppsats alá 250 ord om "My greatest strength" till min Composition klass.

1 Comment:

  1. Anonym said...
    hahahhaha värsta roligt! :))

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.