Idag efter skolan åkte jag och Emily till West Central High School, som ligger ca 30 minter från Lennox, för att titta på de regionala brottnings finalerna. Vi har flera duktiga "brottare" på min skola och det var mer än 20 personer där som stöttade dem och skrek hejjarramsor.

Jag och Emily satt bredvid Mitchell and Bredt och vi disskuterade om Sverige samtidigt som vi försökte hålla ett höga på brottningsmatcherna. När jag konstaterade att jag bor i en relativt liten stad med 30.000 invånare blev de knäckta och frågade "LITEN?".. De hade nämligen föreställt sig en liten by med ca 10 invånare.

Jag tog även flera bilder från dagen, vilket får fylla upp dagens korta inlägg. Jag har nämligen ett stort prov i Composition som rör engelsk grammatik, så nu måste jag spendera de sista minuterna innan midnatt med näsan i skolböcker vilket är mer än lockande.

På vägen till West Central High School

Emily is driving!

Brottning! Lennox High School's cheerleaders sitter nere på golvet och hejar.

1 Comment:

  1. Anonym said...
    hehe borde skicka en bild från Skara så tror dom att vi har isbjörnar här oxå^^;)

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.