Ett efterlängtat paket!

Idag kom min mammas efterlängtade paket med en hel del svenskt godis. Jag fick även en påse med härligt lösgodis som jag inte smakat på över sju månader, vilket känns helt ofattbart. Dock så ska jag spara det mesta och ge bort eftersom de flesta i min värdfamilj tenderar att fylla år i månaderna mars och april.

Jag bjöd även Amanda, Mikayla, Simeon och Dave på Salta Nappar i dag under the youth group och de tittade misstänksamt på mig och undrade om napparna verkligen var godis. De gav ifrån sig högljudda skrik när de smakade godisarna och spenderade sedan några minuter med att hosta och harkla sig. Nästa gång ska jag passa på att vara framme med kameran och föreviga ögonblicket, eftersom ansiktsuttrycken är obetalbara. Nu måste jag bara hitta en ny försökskanin eftersom mina kära vänner aldrig mer kommer smaka något som är märkt "Made in Sweden".

Good night!


3 Comments:

  1. Anonym said...
    Haha :) Anna din godisgris! Det måste ha vart helt ljuvligt att se deras miner, se till att få fram kameran nästa gång! Usch, det är ju så till och med jag blir godissugen av bilden. Men det är väl inte så konstigt, det är inte kul att ligga hemma och göra absolut ingenting mer än att stirra upp i taket hela dagarna :P KRAM PÅ DIG!
    Anonym said...
    Åh svenskt godis, behöver jag säga att jag är avundsjuk?

    Jag vet föresten precis vad du menar med det där att beställa fel smoothie. Förra veckan råkade jag nämligen beställa Piña Colada, det smakade så himla förskräckligt! Jag blev så besviken också, för jag hade ju förväntat mig en jättegod svalkande smoothie..
    Anonym said...
    man får ta och ta med sig mycket godis när man åker i höst då så att det inte tar slut :D

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.