Uppmärksammad!

Tänk vad insnöad man blir av att befinna sig mitt i South Dakota under 8 månader? Det känns nästan som om jag har missat alla viktiga händelser som skett runt om i världen - eftersom inget verkar nå min lilla by. Det enda som tycks uppmärksammans på nyheterna är det ständiga vintern och givetvis hur USA's ekonomi befinner sig i en "recession". Det hela gör det inte bättre att jag inte kan se på nyheterna med min värdfamilj eftersom de anser det mycket roligt att klaga på hur nyhetsankarna har fel frissyr, pratar för långsamt eller helt enkelt ser ut att tillhöra demokraterna. Givetvis så finner jag det lite komiskt att det finns människor som verkligen kan hitta svaga detaljer hos människor och sedan låtsas som om de vore helt perfekta. Kanske amerikanere i ett nötskal?

På grund utav att jag var uttråkad ikväll så skrev jag in mitt namn i google och lade till Lennox, SD för att se om det hade skrivits om mig. Jag hittade flera cross country resultat och även bilder ifrån the State Competition i The One Act Play som jag så länge letat efter. Bilderna ligger under http://sports.sdpb.org/finearts/oneacts/a/index.htm och det är bara att leta upp Lennox High School för att se en underbar bild på mig när jag föreställer en galen person. Innan jag precis skulle stänga ner internet så hittade jag även en liten arikel om mig i NLT (finns här) och jag får alltid gåshud då jag märker att min lilla blogg har blivit uppmärksammad. Woho!!

Imorgon har jag min Design klass vilket innebär att jag måste göra klart mitt porträtt.. Dock så sitter jag bredvid Jordan och vi har ständigt en disskussion över vem som knycker den enas penna - och det verkar alltid vara jag som är den skyldige! Fast läraren anser dock att jag inte alls kan vara så lömsk och sno Jordan's penna så det blir alltid han som får skulden, vilket alltid är kul.

0 Comments:

Post a Comment





Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.